Mijn garantieklacht aanmelden
Voor een vlotte verwerking van jouw garantieklacht vragen wij je onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen.
Zodra wij dit formulier hebben ontvangen ontvangt je van ons een bericht met jouw uniek retournummer. Noteer dit retournummer op de pakbon welke je bij de bestelling hebt ontvangen en voeg deze toe aan jouw retourzending. Wanneer je de pakbon hebt weggegooid voeg dan een kopie van de email met het retournummer bij de zending. Let op zonder retournummer kunnen wij jouw retourzending niet in behandeling nemen!
Dien je deze klacht binnen 2 maanden na ontvangst in? Dan is het retourneren van jouw garantieklacht gratis en ontvang je wanneer je in Nederland woont van ons een verzendlabel. Dit label is gefrankeerd en geef je de zending af een dichtstbijzijnd Post NL loket. Woon je in België? Vul dat jouw bankgegevens in zodat wij de gemaakte kosten zo snel mogelijk na ontvangst aan je kunnen terugbetalen.
Voor een vlotte verwerking van jouw garantieklacht vragen wij je onderstaand formulier zo volledig mogelijk in te vullen.
Zodra wij dit formulier hebben ontvangen ontvangt je van ons een bericht met jouw uniek retournummer. Noteer dit retournummer op de pakbon welke je bij de bestelling hebt ontvangen en voeg deze toe aan jouw retourzending. Wanneer je de pakbon hebt weggegooid voeg dan een kopie van de email met het retournummer bij de zending. Let op zonder retournummer kunnen wij jouw retourzending niet in behandeling nemen!
Dien je deze klacht binnen 2 maanden na ontvangst in? Dan is het retourneren van jouw garantieklacht gratis en ontvang je wanneer je in Nederland woont van ons een verzendlabel. Dit label is gefrankeerd en geef je de zending af een dichtstbijzijnd Post NL loket. Woon je in België? Vul dat jouw bankgegevens in zodat wij de gemaakte kosten zo snel mogelijk na ontvangst aan je kunnen terugbetalen.